FAQ

FAQ

ZAPOMNIAŁEM SWOJE HASŁO, CO MAM ZROBIĆ, ŻEBY SIĘ ZALOGOWAĆ?
Jeśli zapomniałeś swoje hasło do serwisu Kredo24 kliknij „Przypomnij mi” w prawym dolnym rogu panelu logowania i postępuj zgodnie z instrukcją. Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy nowe hasło do logowania. Po zalogowaniu się hasło możesz zmienić w zakładce dane konta/zmiana hasła po lewej stronie w strefie klienta.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ WIĘCEJ NIŻ JEDEN KREDYT?
Tak, to zależy od Twojej kondycji finansowej. Do kredo24 możesz składać wniosek o pożyczkę dla firmy do 600 tys. zł oraz pożyczkę dla osoby indywidualnej do 200 tys zł dowolną ilość razy.
CZY MOGĘ SPŁACIĆ WCZEŚNIEJ KREDYT?
Oczywiście masz taką możliwość. Wcześniejsza spłata kredytu jest zawsze korzystna dla oceny scoringowej. Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z obsługą serwisu drogą mailową albo telefonicznie poprzez infolinię.
JAKĄ KWOTĘ KREDYTU MOGĘ OTRZYMAĆ?
W kredo24 masz możliwość złożenia wniosku o pożyczkę dla firmy do 600 tys zł oraz wnioskowania o pożyczkę dla osoby indywidualnej do 25 tys zł i 200 tys zł. Nie są to górne granice możliwych do uzyskania kwot, ponieważ wysokość kredytu jest uzależniona od zdolności kredytowej.
Z JAKIMI BANKAMI WSPÓŁPRACUJECIE?
Dzięki kredo 24 możesz otrzymać decyzję kredytową z następujących banków: Pko BP, City Handlowy, Alior Bank, Bank Pocztowy, Credit Agricole, Getin Bank, Helikon, Unilink Cash, Idea Bank, Idea Money, ING, Leasing24, Nest Bank, Plus Bank, mBank, Bgż Bnp Paribas, Neo Bank, Eurobank, Bank Mioenium, Bank Santander, Sgb Bank S.A., Polska Fandacja Przedsiębiorczości, Faktoria.
JAKIE DOKUMENTY MUSZĘ PRZYGOTOWAĆ?
Serwis przechowuje dokumenty finansowe klientów na ich strzeżonych indywidualnych kontach w zakładce „Pliki/ dokumentów”. Ich rodzaj zależy od źródła otrzymywania dochodu i od rodzaju finansowania. Najlepiej skontaktować się w tej sprawie z infolinią.
W JAKICH GODZINACH PRACUJE INFOLINIA KREDO 24?
Infolinia jest czynna od pon. do piątku w godz. 8.00-20.00 natomiast dostęp do serwisu kredo24 masz 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Możesz skorzystać również z poczty e-mail.
JAK MAM PRZESŁAĆ DO WAS DOKUMENTY?
To bardzo proste. Wystarczy zalogować się do strefy klienta i kliknąć w lewym panelu „Pliki dokumentów”, następnie wybrać plik zapisany na swoim komputerze w dowolnym formacie (najlepiej pdf) i wybrać załącz. Twoje dokumenty będą zabezpieczone przez serwis, który działa zgodnie z RODO i ustawą o ochronie danych osobowych.
JAKIE WARUNKI MUSZĘ SPEŁNIĆ, ŻEBY STARAĆ SIĘ O KREDYT?
Każda osoba, która ukończyła 21 rok życia oraz jest rezydentem może składać wniosek o finansowania do kredo24.
CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z KREDYTU?
Masz prawo do odstąpienia od umowy kredytu w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia. W tym celu skontaktuj się z kredo24.
CZY PRZEZ SERWIS KREDO 24 UDZIELANE SĄ TYLKO KREDYTY GOTÓWKOWE?
Jeśli otrzymałeś już kredyt w kredo24 stajesz się klientem VIP. Otrzymujesz tym samym dostęp do innych form finansowania takich jak, pożyczka hipoteczna, leasing, kredyt inwestycyjny, faktoring, kredyt odnawialny-obrotowy oraz analizę umów kredytowych – odzyskiwanie kosztów.
JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA DECYZJĘ KREDYTOWĄ?
Będziesz informowany na bieżąco o wszystkich zachodzących zmianach a stopień zaawansowania w realizacji decyzji będzie widoczny w zakładce „Etapy realizacji”. Zostaniesz poinformowany o decyzji kredytowej za pomocą wiadomości na swój e-mail. Bądź w stałym kontakcie z kredo24 gdy czekasz na decyzję kredytową w celu wyboru banku i akceptacji przygotowanej propozycji.
KIEDY DOSTANĘ PIENIĄDZE?
Pieniądze pojawią się na Twoim koncie natychmiast po spełnieniu warunków do uruchomienia kredytu.
CZY KORZYSTANIE Z SERWISU KREDO24 JEST BEZPŁATNE?
Kredo24 nie pobiera opłat od użytkowników za korzystanie z serwisu.
JAK MOGĘ SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?
Z kredo24 możesz skontaktować się telefonicznie za pomocą infolinii, pod numerem: 506 606 806 lub poprzez pocztę zewnętrzną, pocztę wewnętrzną w panelu klienta oraz czat.
CZY SPRAWDZACIE BAZY BIK?
Serwis za zgodą klienta zawartą we wniosku o finansowanie może dokonać zapytania monitorującego w bazie bik.
KTO JEST ADMINISTRATOREM MOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Dane osobowe są szyfrowane na serwerze, administratorem danych jest Eroico Sp. z o.o. każde przekazanie danych musi się odbyć za zgodą użytkownika.
Z KIM PODPISUJĘ UMOWĘ KREDYTOWĄ?
Umowę kredytową podpisujesz z bankiem. Podpisanie umowy odbywa się po akceptacji warunków kredytu.
PRACUJĘ ZAGRANICĄ, WYNAGRODZENIE OTRZYMUJĘ W EURO, CZY MOGĘ STARAĆ SIĘ O KREDYT?
Tak, jest taka możliwość musisz spełnić 2 warunki: być rezydentem i mieć ukończone 21 lat.
JESTEM ROLNIKIEM, DOCHODY MAM Z DZIAŁALNOŚCI ROLNICZEJ, MOGĘ WNIOSKOWAĆ O KREDYT?
Tak, są banki, które są wyspecjalizowane w udzielaniu kredytów dla rolników.
PO CO WAM TYLE DANYCH WE WNIOSKU?
Dane z dowodu osobistego, adres zamieszkania oraz adres zameldowania potrzebne są do identyfikacji klienta przy udzielaniu kredytu.
JAK MAM ZŁOŻYĆ WNIOSEK O POŻYCZKĘ?
Musisz zarejestrować się w serwisie następnie w strefie klienta wybrać zakładkę „Wnioski”. Po wypełnieniu informacji o jakie zostaniesz poproszony kliknij „Pliki dokumentów” i załącz plki. W zakładce „Etapy realizacji” znajdziesz informację o tym kiedy otrzymasz decyzję kredytową.
GDZIE MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJE?
Reklamacje związane z działalnością serwisu Kredo 24 należy wysyłać Eroico Sp. z o.o.